06.06.2012

Inspirasjon: DIY/ Gjenbruk, Inspirasjon: Støtt



Anbefaler alle å lese denne artikkelen på klikk.no. Men ikke bare Hedda og mamman hennes har det slik i dette landet, det er desverre alt for mange som lever slik. Jeg blir lett rørt av slike artikkler, og tenkte med en gang på om det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe, i dag leste jeg her at de hadde fått flere hundre hendvendelser fra folk som vil hjelpe, helt fantastisk!
Men det var sikkert flere som meg, som tenkte at de ville hjelpe og ikke tok steget å gjorde det. Shame on me tenker jeg da, men jeg er uansett veldig glad for at jeg faktisk tenkte at jeg ville hjelpe, mange som sikkert ikke tenkte tanken engang. Men som sagt finnes det flere der ute som trenger hjelp, har nå støttet
fattighuset, og frelsesarmeen.
Håper jeg inspirerer flere til å støtte litt.

Jeg elsker å shoppe, og handler mye klær, men til gjengjeld leverer jeg MYE klær og sko både til frelsesarmeen, og til organisasjoner som sender det til andre land.
Har ikke samvittighet til å ha klær som aldri blir brukt bare ligge i skapet, da er det bedre å gi bort eller selge det. Har du masse klær du aldri bruker så gi det bort, eller selg det. Befriende å renske ut av kleskapet i blandt!




Litt inspirasjon til gjenbruk, og ting du kan gjøre selv som ikke trenger å koste noe













Bilder lånt fra duitang.com







1 kommentar:

  1. Tack! Bra :) för det trengs! Har allt för mye ;)

    SvarSlett