15.03.2012

Farger



Koser meg meg te, mens jeg surfer på nettet etter fristende oppskrifter til resten av uka og neste ukes middager. Kunne sittet i timesvis å lest oppskrifter, blir så inspirert!









Apropo inspirasjon, her er en side jeg blir veldig inspirert av! Selv om språket ufårståelig så trykker jeg meg rundt på siden, og finner stadig ny inspirasjon. Anbefaler deg virkelig å titte inn der, du finner alt mulig, en fantasisk side! duitang.com 



Dette malte jeg og Lilly for å få inn litt farge blandt alt det hvite. Veldig enkelt, hadde et lerrert, noen pensler og litt maling. Lilly fikk blande farger, og vi begge malte. Et supert tips til noe å gjøre sammen med barna. Lilly var stolt som en hane da det kom opp på veggen. Herlig med farger!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar